"אני סומך במאה אחוז על נתניהו וכולנו מתפללים להצלחתו"

    עשינו צעדים רבים כדי להתמודד עם גל הטרור הזה שלא זקוק למעבדות נשק או התארגנויות ארוכות. הוספנו שוטרים לירושלים. החזרנו את הסגרים לשכונות הערביות. הוצאנו מחוץ לחוק ארגונים מוסלמים מסיתים
    שלום בידרמן No Comments on "אני סומך במאה אחוז על נתניהו וכולנו מתפללים להצלחתו"

    "פשוט לבנות ולבנות עוד ועוד. זה צריך להיות המחיר. לבנות בכל היישובים הקיימים ביהודה ושומרון ולא לדבר על גושים. מי שמדבר על גושים קובע מראש את גבולות המו"מ העתידיים. עכשיו זו השעה להחיל ריבונות ישראלית בירושלים רבתי"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    עשינו צעדים רבים כדי להתמודד עם גל הטרור הזה שלא זקוק למעבדות נשק או התארגנויות ארוכות. הוספנו שוטרים לירושלים. החזרנו את הסגרים לשכונות הערביות. הוצאנו מחוץ לחוק ארגונים מוסלמים מסיתים
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר גלעד ארדן, השר לביטחון פנים נאם היום בכנס ירושלים של העיתון בשבע ואמר "זכיתי לעבוד עם אריק שרון בימים שהוא עוד היה בצד הנכון…". בוחר להתייחס לפגישת נתניהו-טראמפ. ואומר בפה מלא: אני סומך במאה אחוז על ראש הממשלה נתניהו וכולנו מתפללים להצלחתו".

    בישיבה שנערכה לפני נסיעת ראש הממשלה לוושינגטון, אמרתי שני דברים שהם הכי חשובים בעיניי. "יש לנו כאן הזדמנות היסטורית לעידן חדש. לבוא ולחזור ולהדגיש שארץ ישראל היא שלנו ומזכירים שוב את מה שלנו נראה מובן מאליו. את ההיסטוריה שלנו בארץ ישראל ואת העובדה שהר הבית הוא המקום המוקדש ביותר לעם ישראל".

    מתייחס להודעת הבית הלבן אודות ההתיישבות. "התקשורת הבליטה חלק אחר בהודעה אבל בעיניי הדבר הכי חשוב הוא המשפט ש"ההתנחלויות אינן מכשול לשלום". בתקשורת חוזרים אל האמירה שהזמן פועל לרעתנו, אבל זה ממש לא נכון. הזמן פועל לטובתנו. אנחנו חייבים לנצל את ההזדמנות ולהפוך את המגמה. להבהיר לערבים שיש מחיר לסרבנות שלהם להגיע לשלום.

    "פשוט לבנות ולבנות עוד ועוד. זה צריך להיות המחיר. לבנות בכל היישובים הקיימים ביהודה ושומרון ולא לדבר על גושים. מי שמדבר על גושים קובע מראש את גבולות המו"מ העתידיים. עכשיו זו השעה להחיל ריבונות ישראלית בירושלים רבתי, כולל גוש עציון, באריאל. בכל המקומות שכל אדם בר דעת בעולם מבין שהם יישארו לעולם בריבונות ישראלית".

    ארדן מבהיר כי הביטחון מתחיל בירושלים. מה שתפסנו בעבר כחוסן לאומי נתפס היום אחרת. אם פעם היו סביבנו צבאות רבים שחשבו שהם יכולים לנצח את ישראל, היום, אויבנו שבכלל התפרקו לארגוני טרור, מצאו דרך חדשה – לפגוע בעורף האזרחי.

    טרור היחידים מתחיל באינטרנט וזה למעשה יוצר דור חדש של צעירים שטופי שנאה. ראינו את זה מתחיל בירושלים לפני שנה וחצי. דווקא בירושלים שהיא הסמל ועליה המאבק. הבעלות שלנו על הארץ נבחנת בכל הארץ, אבל היא מתחילה בירושלים!

    עשינו צעדים רבים כדי להתמודד עם גל הטרור הזה שלא זקוק למעבדות נשק או התארגנויות ארוכות. הוספנו שוטרים לירושלים. החזרנו את הסגרים לשכונות הערביות. הוצאנו מחוץ לחוק ארגונים מוסלמים מסיתים. הרחבנו את השימוש בכלים כמו הריסת בתי מחבלים. הקלנו על אזרחים לשאת נשק כדי שתהיה תגובה מהירה ומנענו החזרת גופות של מחבלים כדי שהלוויות לא יהפכו למוקד הסתה נוסף, והכי חשוב, אנחנו מנטרים את הרשתות החברתיות כדי להגיע למי שכותב את הפוסט עוד בטרם ייצא לבצע פיגוע.

    אני יכול לומר לכם כשר הממונה על המשטרה שאנחנו כן הולכים ליישם את הריבונות במזרח העיר. אנחנו עד סוף השנה נקים תחנות משטרה בכל השכונות. מספר בגאווה כי ראה הבוקר סרטון של ניידת סיור במחנה הפליטים שואפט. "זה דבר שלא היה שנים רבות וזה מעיד על השינוי"



    0 תגובות